Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

27/06/2023

Zuivere Werken

Geliefden, aanbid Mij zoals Ik ben en niet zoals jullie willen dat Ik ben! Gehoorzaam MIJN stem! Verlaat elke vorm van kwaad en breek elke witgekalkte muur van gruwel af!
Nogmaals, zeg Ik, wees afgezonderd en kom uit hun midden en bekeer! Keer naar Mij terug, in geest en waarheid, en op de dag dat Ik Mijn hand uitstrek tegen de bewoners van de aarde, zullen jullie zeker van deze plaats zijn verdwenen.
Mijn geliefde dienaren, deel jullie giften: Hef de armen op en help de behoeftigen, geef te drinken aan de dorstigen en voedt de hongerigen, deel Mijn liefde en was elkaars voeten. Maar wees niet langer een vriend van deze wereld en bewandel niet meer de wegen van de kerken van de mens, want zij hebben Mij niet gekend.


Blijft apart gezet! Verheug je en geef dank!...

Eer De Messias in geest en in waarheid,
En wandel nauwkeurig in Zijn voorbeeld;
Getuig van Hem, vanaf Zijn geboorte tot Zijn lijden;
Verheerlijk Zijn naam over de hele aarde!...

Want HIJ is het ware geschenk...

Zegt De Heer.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_Part_Two#Pure_Works