Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

14/06/2023

Ik Ben God van de Levenden

Er is een volk dat slaapt en een vlees dat geen leven in zich heeft, er zijn velen die verloren zijn gegaan in de diepten, een grote menigte die is teruggekeerd naar het stof van de aarde en niet kan worden gevonden. Maar De Here God kent hun namen en hun verblijfplaatsen; niet één is uit Mijn zicht verdwenen, niet één is aan de leegte overgegeven.


Zie, de dag en het uur zijn nabij,
Ja, het is heel dichtbij, wanneer de doden in Messias
Zullen opstaan en de slapers zullen ontwaken,
Wanneer de rottende lijken zullen levend worden gemaakt
En het stof zich opnieuw bijeen verzameld...

Van het ene uiteinde van de aarde naar het andere,
Zelfs uit de diepste diepten, zal Mijn volk
Opstaan en Mij glorie geven!...

Laten daarom de kinderen van Israël zich voorbereiden,
Laat iedereen die met De Messias is verbonden naar
Voren treden en hun erfenis opeisen...

Want Ik hoef alleen maar je naam te roepen!...

Want Ik ben de God van de levenden,
Degene die alleen alle lof verdient...

Zegt De Heilige van Israël.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_Part_Two#I_Am_God_of_the_Living