Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

06/06/2023

De Tabernakel van Mijn Barmhartigheid



Zie, Ik zal komen in een oogwenk!
In een ogenblik zal Ik naar beneden reiken en Mijn buit nemen!

Laat daarom het overblijfsel van Israël gevonden worden
Wachtend met gretige handen, en laten zij die geënt zijn
In Mijn Olijfboom zomervruchten dragen!

Laat de takjes snel ontkiemen,
En laat de zaailingen niet verwelken;
Laat de middagzon niet een van Mijn
Aangename planten v
erwelken of verschroeien

Kom van jullie plaatsen,
Oh Mijn volk, en wees verborgen!
Wees verheven, oh Mijn schoonheden,
En vind een toevlucht in de tabernakel van Mijn barmhartigheid!

Wees beschut tegen al deze brandende hitte,
Totdat de toorn voorbij is
  En De Majesteit komt!...

Zegt De Heer.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_Part_Two#The_Tabernacle_of_My_Mercy