Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

26/06/2023

De Toorn van God

Geliefden, kom tot Mij, en Ik zal je rust geven;
Word tot Mij getrokken, opdat Ik je kan opheffen.

Want Ik zeg je de waarheid, Mijn toorn komt;
Zie, Mijn toorn is gewekt, Mijn felle Jaloezie
Brandt als een laaiend vuur en staat
Op het punt tot volheid te komen

Wankel echter niet, maar begrijp.

Want Mijn toorn is vereist, en de basis
Van mijn woede rust stevig op Mijn jaloezie,
Waardoor ook Mijn oneindige verdriet wordt onthuld.

Want Mijn toorn komt voort uit verdriet,
En Mijn woede barst los als een echtgenoot
Die jaloers is op zijn bruid, Mijn woede als een vader
Die zijn kinderen beschermt, als een machtige
In de strijd die de linies doorbreekt...

Zegt De Heer.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie