Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

18/06/2023

Neergeworpen

Moet Mijn Woord worden bevestigd door hen die zeggen Mij te kennen, maar Mij niet echt kennen? Is het Woord van Mijn mond onderworpen aan de mens, wiens begrip volledig ontbreekt, wiens kennis verdorven is en wiens macht geen enkel nut heeft?
Zullen Mijn woorden onderworpen worden aan de goedkeuring van enige zelfbenoemde apostel, profeet of leraar? Zal vlees zich de dingen van God toe-eigenen? Kan een sterfelijk mens opstijgen boven de troon van De Eeuwige? Zal de geschapene heersen over De Schepper, of de corrupten rechter zijn over De Heilige? Zal niet iedere poging om Mijn troon te bezetten neergeworpen worden?!


Aldus zullen de hooggeachten worden verlaten,
En de zelfbenoemden ernstig verlaagd...

Achtergelaten om door de vallei te lopen in de
Grote en Verschrikkelijke Dag van De Heer,
Totdat de dood komt om ze op te eisen...

Verklaart De Heer.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_Part_Two#Cast_Down