Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

12/06/2023

In Mijn Voetsporen


Geliefden, Ik verheug Mij in datgene wat men aan een ander geeft in Mijn naam, en door de werken van hun eigen handen en voeten in alle gerechtigheid. Dit is de tiende waar Ik Mij het meeste in verheug.
Als iemand daarom naar je toe komt en zegt: "Geef mij een beker water", geef hem dan te drinken in Mijn naam. En als een ander komt en zegt: "Ik heb een hemd nodig, want ik ben naakt en koud", geef hem dan je hemd en ook je jas. En als diezelfde vraagt: "Wil je zo ver met mij meelopen?" Ga dubbel met ze mee.


Geef daarom niet alleen tienden
Van je geld en materiële bezittingen,
Maar ook van je kracht en je tijd,
Als iemand die bereid is zijn leven
Op te geven omwille van Mij.

Want dit is Mij echt te kennen,
Dit is in Mij wandelen, in Mijn voetsporen,
En om je naaste lief te hebben als jezelf...

Zegt De Heer YahuShua.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_Part_Two#In_My_Footsteps