Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

12/06/2023

Een Welkome Regen


Geliefden, Ik heb Mijn geest uitgestort op alle vlees, net zoals Ik vanaf het begin voor jullie werd uitgestort. Maar niemand komt om te drinken, niet één is bereid om van Mij te ontvangen zoals Ik werkelijk ben. Daarom zal Ik inderdaad Mijn hand wegnemen, en Mijn geest zal tot Mij terugkeren.[38] Zie, van elk individu dat weigert acht te slaan op Mijn stem en Mijn correctie te omarmen, is het al geweken.
Maar laten allen die in Mijn liefde blijven, begrijpen en vrede hebben. Want hoewel Mijn geest de menigten verlaat en de daaropvolgende duisternis dik is, hoewel goddeloosheid overstroomt en ieder hoogmoedig persoon die wijs is in zijn eigen ogen verward achterblijft, zal Ik geen totaal einde maken.


Want Mijn hand zal bij de getrouwen blijven,
En Mijn kracht zal worden geopenbaard in Mijn gezalfde.

Zie, Mijn geest zal opwellen in
De harten van de boetvaardige en komen over
Mijn uitverkorenen als een welkome regen, en zij zullen
Enorm toenemen, steeds helderder schijnend,
Zelfs te midden van dikke wolken en duisternis...

Zegt De Heer.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_Part_Two#A_Welcomed_Rain