Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

09/06/2023

De Vreugde van De Heer

Geliefden, kom en word vervuld met de vreugde van de Heer, die nooit vervaagt, noch sluimert, noch zal het ooit vergaan; een vloed van vreugde die door de diepste delen van je wezen vloeit, het stroomt door je geest en reikt diep tot in die verborgen plek die alleen de Heer kent; een plek gemaakt door Mijn eigen vingertoppen, subtiel gevormd zodat zij van het vlees Mij kunnen kennen, ontgrendeld en geopend door het vertrouwen in en de kennis van De Grootste aller Liefdes...

Een liefde die tijd en ruimte, leven en dood overstijgt, een plaats van volmaakte vrede, ja binnen pure en onbezoedelde liefde; liefde van zo'n soort, reiniging van elk zichtbaar en ongezien deel, bekend en onbekend; liefde van zo'n macht en majesteit, dat zelfs dat wat gecorrumpeerd is, wordt hersteld naar het beeld van God... Van genade tot Genade, van licht tot Het Licht...

Mijn glorie getoond in jou en door jou heen, helder en stralend, een vlam voortgebracht uit Mijn eigen glorie, voor altijd gedeeld met Mijn geliefden; een vlam die nooit kan worden gedoofd, die niet kan flikkeren en die nooit meer kan worden bedekt! Want waar Ik ben, is totaal geen duisternis! Zegt De Heer YahuShua.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_Part_Two#The_Joy_of_The_Lord