Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

02/01/2023

IK BEN GOD

Ik ben Degene die de aarde vormde en alles wat je in de hemelen ziet, Hij die de grondvesten legde en de schepping voortbracht door het Woord van Zijn macht en de grootsheid van Zijn kennis, waardoor alle dingen zijn ontstaan!
Ik heb de matrix gemaakt en heb alle dingen geordend; Ik ben Degene die het heeft gevormd! Ik ken alle verborgen delenzelfs het kleinste detail, waardoor alle dingen zijn gemaakt, is Mij bekend! Zie, Ik zie de binnenste delen; van de diepste diepten tot dat wat de mens niet kan zien, alles is Mij bekend!
Voor Mij bevindt zich de hele schepping op ieder moment! Geen afstand is ver van Mij, geen maat is Mij te groot en geen gewicht is Mij te zwaar. Wat jullie verstand te boven gaat, is Mij elke ochtend bekend, en elke avond aanschouw Ik de hele schepping en overweeg Ik. Want Ik ben De Heer. YAHUWAH is Mijn naam.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_Part_One#I_AM_GOD