Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

07/01/2023

Het Woord van God

De Heer jullie God is een verterend vuur, een ieder van Mijn woorden een louterende vlam! De aanwezigheid van De Heer is een drukkende storm, die de trotsen verlaagd en de hoogmoedigen doet vluchten! En dat wat Ik tot deze generatie heb gesproken, is het niet een zwaard waarmee Ik het hart van dit volk zal treffen?! Want Ik zal deze kromme wegen zeker recht maken en het schuim wegbranden!


Maar voor hen die op Mij vertrouwen en in wie Mijn geest woont,
Zijn Mijn woorden als een sterke toren die staat te midden van de strijd,
Die in geen geval kan worden neergehaald!

Een grote bazuin die blaast op de heuvel buiten de stad,
Die weerklinkt in alle woeste plaaten!
Een wuivende banier voor deze generatie, een helder licht,
Een baken, schijnend in het midden van deze huidige duisternis!...

Een staaf van gerechtigheid voor de onderdrukten en de vervolgden,
Een losmaken van de boeien die Mijn volk zijn opgelegd,
Het verbreken van elke keten!...

Vrijheid voor hen die Mij liefhebben,
Bevrijding voor hen die begrijpen,
Kracht voor de zwakken, genade voor de nederigen,
Manna om de boetvaardige te voeden...

Zegt De Heer.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_Part_One#The_Word_of_God