Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

02/01/2023

Vereniging Met De Messias

Geliefden, er komt een dag waarop je Mijn aanwezigheid zal binnengaan en die nooit meer zal verlaten, een dag waarop je Mijn aangezicht zult aanschouwen, zegt De Heer. En waarheen je hart je ook leidt, daar zal Ik ook zijn, altijd bij je, waar je ook bent. Of je nu naar de hoogten van de bergen afreist, of naar de verste uithoeken van de schepping, daar ben Ik, bij je waar jij bent. Geliefden, de hele schepping is van Mij, en alles wat Ik heb is van jou. Want jij bent van Mij, zoals Ik ook van jou ben... Samen, voor altijd.
Want de heerlijkheid die je hebt gezien en die je je hebt voorgesteld, is tot nu toe op menselijke wijze gemeten. Maar de glorie van De Heer is van zo'n soort! Glorie die altijd is geweest, glorie zonder begin en zonder einde, zonder hoogte, noch diepte, noch lengte, noch breedte. Want Mijn glorie is het leven en de liefde die wij delen, een geschenk van begrip dat komt door kennis van De Heilige; glorie die nog niet volledig gerealiseerd kan worden, noch zijn er woorden genoeg om je begrip te openen... Vervulling, die alleen komt door vereniging.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_Part_One#In_Union_With_The_Messiah