Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

16/01/2023

Ongehinderd

Overweeg dit, zegt De Heer; overdenk het en ontvang het ook: Door goede werken zul je Mij niet vinden, maar goede werken worden in Mij gevonden. En door Mijn werken zul je Mij leren kennen, want Mijn werken zullen in jou worden gedaan.

Maar begrijp ook dit: Waar menselijke macht is, volgt hoogmoed op de voet. Maar zij die zich overgeven aan De Heer zullen adelaarsvleugels gegeven worden. Voor hen zal niets onmogelijk zijn, want Ik zal met hen en in hen zijn, zegt De Heer.
Op die dag zullen Mijn dienaren zijn waar Ik ook maar ben, en waarheen Ik ook ga zullen Mijn dienaren volgen. En wat Ik ook maar besluit zal in een oogwenk geschieden, en zij die uitverkoren zijn, zullen zonder aarzelen voor Mij gaan, en wat Ik op deze plaats spreek, zal op een andere plaats gehoord worden. En Mijn dienaren zullen op geen enkele manier meer worden gehinderd! Verkondigt De Heer. Want Ik ben het, De Koning der Heerlijkheid, die het  heeft gesproken.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie