Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

21/01/2023

Voorzienigheid

Mijn mensen zijn vreemd en eigenaardig volk; Voorwaar, zij worden door de massa gezien als zij die krankzinnig zijn. Maar Mijn dienaren zijn daadkrachtige mannen, mannen met een sterk vertrouwen, mannen die het gezag van De Heer dragen; mannen die onwrikbaar zijn in Mijn doel en tevens zorgen voor een ieder die hen is gegeven, bereid om te gaan waarheen Ik hen stuur, onbevreesd om te doen wat nodig is.
Maar de toestand van de luiaard zal zijn gevuld met moeilijkheden, terwijl de zon ondergaat over hun nood. Want in hun gemakzuchtigheid waren ze zich van niets bewust en zochten niet naar Mijn wil, om die te kennen, noch zijn zij opgestaan om te wandelen in datgene wat Ik al heb gesproken. Aldus is voorzienigheid teruggetrokken, totdat de luiaard geen plaats meer heeft.

Heb Ik niet reeds tot deze dingen gesproken, in vele Brieven? Heb Ik niet Mijn wil geopenbaard en datgene waarin Ik het meeste behagen schep, door Mijn vele woorden? En nog steeds wendt Mijn volk zich af van Mijn stem en zitten Mijn dienaren stil en vouwen de handen, hun ogen sluitend voor hun nood en diegenen verlatend die onder hun hoede waren geplaatst, zowel degenen die dichtbij hen zijn als degenen die veraf zijn, Zegt De Heer.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_Part_One#Providence