Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

11/01/2023

Het Woord van Waarheid

Mijn Woord is waarheid! En dat wat begrip vereist, zal gegeven worden aan hen met een berouwvol hart en een nederige geest. Want wie Mij liefhebben, gehoorzamen Mijn Geboden, en wie Mijn Sabbatten gedenken, eren Mij en zullen Wijsheid kennen. Overweeg daarom deze dingen zorgvuldig.


Want Ik heb inderdaad een plaats bereid voor hen die Mij zoeken,
Voor hen die ernaar verlangen Mij te kennen zoals Ik werkelijk ben...

Een plaats voor allen die aanvaard zijn in De Geliefde,
In wie Mijn geest woont...

Het Koninkrijk zonder einde...

Zegt De Heer.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_Part_One#The_Word_of_Truth