Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

13/01/2023

De Heilige Plaats

 
Geliefden, er is een taal waar
Je niets vanaf weet, zegt De Heer...

Een taal die puur en mooi is, 
Een taal die helemaal geen woorden nodig heeft...
Een taal die je spoedig zal leren kennen,
Een taal die Ik al aan Mijn dienaar heb geopenbaard...

Een taal van 
overweldigende liefde, puur en onbedorven,
Die veel begrip voortbrengt...
Een taal van kracht en grote heerlijkheid,
Waarin al Mijn dienaren zullen komen te staan...

Het onuitgesproken Woord van God ontvangen in de aanwezigheid
Van De Almachtige, De Heiligste der Heiligen,
De essentie onthullend van wie Ik ben...

Eenheid in De Geest van God...

Een plaats voorbij tijd en ruimte, voorbij de kennis 
Bevat binnen de schepping, alle grenzen overstijgend,
Een plaats die zelfs engelen begeren te kennen...

De plaats waar Ik ben en altijd gezeten heb,
Waar jij ook zult zijn...

Een plaats buiten tijd, De Eeuwigheid,
De Boezem van De Vader, 
waarvan IK BEN...

Zegt De Heer YahuShua.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie