Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

31/12/2022

De Volumes der Waarheid

Zo zegt De Heer: Geliefden, dit Woord, zelfs ieder Deel tot elke Brief, is het Woord van Mijn glorie, dat Ik opnieuw heb laten horen - Een testament van Mijn liefde en opoffering, de aankondiging van Mijn komst, een verkondiging van waarheid, openbaring van wie Ik werkelijk ben! De Bazuinroep van God, zodat allen die geroepen en uitverkoren zijn kunnen horen en tot Mij kunnen komen in hun juiste tijd en seizoen.
Zie, het is ook een krachtige terechtwijzing voor allen die MIJN naam en MIJN woord tot zich hebben genomen, om het te verontreinigen, een loodlijn voor deze goddeloze generatie! Want dit Woord is een wuivende banier, een vaandel voor alle naties! - Een bazuin van alarm en oorlog, het geluid van vergelding en oordeel, dat spoedig zal vallen op elke natie!


Want IK BEN WIE IK BEN!
De Eniggeborene van De Vader!
De Enige Ware God en Verlosser!
De Mashiach!...

YAHUSHUA-YAHUWAH!


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie