Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

28/12/2022

WOORDEN OM NAAR TE LEVEN...



Meer Woorden van Wijsheid

Van De Heer, Onze God en Redder


Voor een ieder die zichzelf aan Mij heeft
Toegewijd d
oor middel van De Waarheid,
Zij die Mijn woorden hebben herkend
En ze ook doen...

Zij die leeg tot Mij kwamen
Opdat Ik hen mocht vullen,
Opdat zij werkelijk aan Mij toegewijd mochten zijn...

Zelfs zoals ook Ik Mijzelf aan hen heb toegewijd,
Opdat wij één mogen worden...

Apart gezet in Mijn heerlijkheid, vóór Mijn heerlijkheid,
Tot de blijdschap van hun Vader in de Hemel...

Zegt De Heer YahuShua.

Zie, Mijn woorden zullen nooit voorbijgaan. Want zoals Ik ben, zo ook is Mijn Woord. Want het komt voort uit Mijzelf en wordt geopenbaard door Hem Die Waar Is, die ook Het Woord wordt genoemd... Levend... Hij voedt Zijn kudde altijd Het Woord dat geschreven is voor hun voeding, dat tevens moet worden ontvangen door dat deel van Hem dat ook in Mij is, Zegt De Heer God. Van "The Word of My Mouth" ~ Volume 7


Er staat geschreven:

"De mens zal niet van brood alleen leven,
Maar van ieder woord dat uit
De mond van God komt."

[Mattheus 4:4]



Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie