Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

24/08/2023

Wees Voorbereid en Waakzaam


Ik kom inderdaad naar beneden om de hemelen en de aarde te doen schudden, om alles van zijn plaats te brengen; om tevoorschijn te brengen wat verborgen was en te openbaren wat misplaatst was[26]; om te openen wat gesloten was en te sluiten wat geopend was.
Wees daarom voorbereid, Mijn volk, want de tijd is gekomen; ja, vandaag is de dag van verlossing! Ga voort, geliefden, en maak al deze kromme paden recht; herstel de lijn, bereid je voor en waak. Want de bladeren van de vijgenboom zitten aan zijn takken; de zomer is nabij![27]


Opnieuw zeg Ik: waak!

Want Degene die is opgestegen
Staat op het punt af te dalen...

En zie, Ik ben gekomen, in de bundel
Van het Boek staat het over Mij geschreven,
Om de wil van De Vader te volbrengen[28]...

Zegt De Heer.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_Part_Two#Prepare_and_Watch