Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

27/08/2023

Het Begin van Wijsheid


Kom samen en denk na, o zonen der mensen. Kijk naar de werken van Mijn handen en zie met nieuwe ogen en hersteld zicht, opdat jullie de Waarheid morgen aanschouwen.
Want alle werken van de mens zijn er maar voor een ogenblik, en gaan dan snel voorbij. En wat overblijft, zal dat geen brandstof worden voor het vuur op de Dag van De Toorn van De Heer? En de kennis van de mens, is die niet dwaasheid in Mijn ogen, tot niets komend voor het licht van Mijn Heerlijkheid?


Vreest daarom De Heer, jullie God,
En aanvaard de waarheid van wie Ik ben...

Want de vrees voor Heer is het begin
Van wijsheid, en de kennis
Van De Heilige is begrip[21]...

Want Ik alleen ben God.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_Part_Two#The_Beginning_of_Wisdom