Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

20/08/2023

Het Is Tijd


Zie, de tijd is gekomen dat Mijn Naam zal weerklinken over de gehele aarde, dat allen die op de aarde wonen zich zullen verlagen, dat zij zonder hand zullen worden gebroken. Voorwaar, nu is de tijd gekomen voor allen die oren hebben om te horen, om te horen en acht te geven; en voor hen die weigeren, om te verdragen en tegen Mij in opstand te komen.


Het is tijd voor Mijn dienaren om op te staan,
Om Mijn woorden te ontvangen en ze ook te doen;
Het is tijd om de bazuin te blazen, om alarm te slaan...

Het is tijd dat Mijn geest wordt uitgestort,
Voor de hand van De Almachtige om 
De menigten de veroeren, voor Het Woord van God
Om de mensen te scheiden en te verdelen...

Het is tijd voor Mijn wachters om
Het aanvaardbare jaar van De Heer te verkondigen
 En de Dag van Wraak van De Heer hun God...

Want de oren van de eerste verkiezing staan open,
En in Mijn profeten heb Ik Mijn stem
Wederom geplaatst; Ik heb voorzeker
Mijn woorden in hun mond gelegd...

Want Ik ben De Heer, en Ik verander niet.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_Part_Two#It_Is_Time