Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

31/08/2023

Sla Acht op Mijn Woorden

Geliefden, wacht op Mij, met alle vertrouwen en vrees; blijf standvastig en wees geduldig. Aanvaard Mijn woorden, zoals Ik ze gesproken heb en zoals ze geschreven staan. Voeg niets toe aan Mijn woorden en neem er niets van af; vorm voor jezelf geen eigen interpretatie. Let alleen op Mijn woorden en doe ze ook, en bereid je voor.


Want Mijn woorden zijn inderdaad dat licht dat
Schijnt in een donkere plaats, een lamp en een baken,
Mijn weg voor Mij voorbereidend...

Tot de nieuwe dag aanbreekt en
De Morgenster opkomt, die de harten vult
Van Mijn uitverkorenen terwijl ze binnengaan...

Zegt De Heer.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_Part_Two#Heed_My_Words