Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

12/08/2023

Ware Kennis


Wie van jullie heeft geen moord gepleegd, noch in zijn hart, noch in zijn daden? Wie van jullie heeft geen overspel gepleegd, noch in zijn hart, noch in zijn daden? Wie van jullie, o volkeren der aarde, hebben geen zonde begaan?!
Zie, allen zijn tekort geschoten in de Glorie van God, allen hebben volkomen gefaald in hun pogingen om gerechtigheid te verkrijgen; zelfs de werken van de meest rechtvaardigen onder jullie zijn slechts vuile vodden voor Mijn aangezicht. En daarom ben Ik in de wereld gekomen, geopenbaard in het vlees, om het volle gewicht van de zonde van deze wereld te dragen - Immanu El.


Verkrijg daarom wijsheid, verkrijg begrip,
En zoek Mijn aangezicht in oprechtheid en in waarheid...

Verlaag julliezelf,
Opdat jullie ware kennis mag ontvangen,
Opdat jullie Mij mogen leren kennen zoals Ik werkelijk ben...

Zegt De Heer.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_Part_Two#True_Knowledge