Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

14/08/2023

Alles Zal Worden Vervuld


Zoals Ik het geboden heb, zo zal het worden gedaan. Zoals Ik het gesproken heb, zo zal het geschieden. Zoals Ik het heb voorgenomen, zo zal het worden volbracht. Voor Mijn glorie, zal alles worden vervuld.
Aldus zal dat wat Ik heb gesproken door Mijn profeten zeker gebeuren. En hoewel zij struikelen, zij zullen geenszins vallen, want zij verootmoedigen zich voortdurend voor Mij.


Daarom, gezegend is de man die tot Mij komt
Beschaamd over zijn overtredingen, wiens hart
Vol verdriet is vanwege zijn zonden,
Want Ik ben getrouw om zijn zonden te vergeven...

Voorwaar, Ik zal hem oprichten,
En zijn voeten op gewijde grond zetten...

Zegt De Heer.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_Part_Two#All_Shall_Be_Fulfilled