Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

08/08/2023

Over Alle Grenzen Heen


Dat waarvoor verzoening is gedaan door Mijn bloed
Is ver strekkend, zelfs over alle grenzen heen,
Leven en dood, tijd en ruimte...

Want zelfs zij die vóór Mij waren, waren na Mij,
En kenden De Vader, die door Hem te kennen
Wisten en de tijd van Mijn komst zagen,
Zich bekeerd hebbende voor De Vader
In Zijn Naam, die ook Mijn Naam is,
De naam die Wij deelden voordat de wereld werd gemaakt...

Aldus wordt iemand naar het hart beoordeeld,
Waarvan Ik weet heb, want niets is verborgen voor Mij;
Ik heb je gemaakt en ken je, en heb je altijd gekend;
Zelfs degenen die nog tot Mij zullen komen, zie Ik en ken Ik...

Want Ik zie jullie zoals jullie zijn en zullen zijn,
Bij Mij waar Ik ben...

Zegt De Heer YahuShua.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_Part_Two#Across_All_Boundaries