Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

03/07/2023

Liefdeswerk

Geliefden, behandel zij die van Mijn lichaam zijn zoals je zelf behandeld wilt worden. Bedenk niet wat morgen kan brengen, en sta niet stil bij wat voorbij is; omarm ze zoals ze zijn op dit moment. Want degene die voor je staat, is de persoon die ze vandaag zijn. Want wie ze gisteren waren is overleden, en de persoon die ze morgen zullen worden, is nog niet onthuld. Want je weet niet wat morgen zal brengen, noch weet je niet werkelijk wat gepasseerd is. Je kent noch het hart, noch de geest, noch ben je in staat om de gedachten te doorzoeken of naar de diepste intenties te kijken.

Behandel daarom al Mijn geliefden zoals je Mij zou behandelen. Omhels je broeders en zusters in de Messias zoals je Mij zou omhelzen, wandel met Mij zoals Ik ben en niet zoals je zou willen dat Ik ben. Want er staat geschreven: Naar het oordeel waarmee u oordeelt, zult u worden geoordeeld, en naar de maat die u gebruikt, zal het naar u worden teruggemeten.[35]


Maar de dienaar die van moment tot moment
Met Mij wandelt en zijn broer of zus behandelt
Zoals hij behandeld wil worden,
Zal vrij rondlopen, ongehinderd...

Al zijn redelijke diensten
 Worden een liefdeswerk...


Zegt De Heer.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_Part_Two#Labor_of_Love