Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

12/07/2023

Een Ware Discipel


De sterkte van Mijn kracht zal worden
Vervult in de zwakheid van Mijn dienaar,
In overeenstemming met hun liefde en trouw,
En door hun bereidheid om hun leven neer te leggen,
Opdat zij van Mijn leven mogen ontvangen...

Een man met een wanhopige dorst die elke beker
Van mensen weigert, maar graag drinkt van de Mijne...

Een man wiens honger een grote leegte
In hem heeft voortgebracht, die met geen
Enkel aards brood kan worden gevuld...

Een man die ernaar streeft om naar elk woord te leven
Dat komt uit de mond van God...

Een man die Mij in zich draagt, en de littekens
Van Mijn Passie in zijn hart draagt, altijd...


Zegt De Heer.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_Part_Two#A_True_Disciple