Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

11/07/2023

De Smalle Weg

Ik heb deze generatie voorwaar een veelheid aan geschenken geschonken, een groot aantal woorden, waarschuwende woorden en onovertroffen wijsheid, woorden van verheffing en correctie, waarbij Ik allen op aarde oproep tot bekering.
Zie, Ik heb vele woorden van oneindige liefde uiteen gezet, met grote passie, en Mijn Barmhartigheid geopenbaard die eeuwig duurt. Zie, Ik heb keer op keer de weg tot redding verkondigd, en Hij wiens naam De Redding van God is! Ja, Ik heb op de bazuin geblazen en Mijn wachters naar voren geroepen, Ik heb op de poorten geslagen en aan de deuren gerammeld, Ik heb de grondvesten van de aarde doen schudden! En nog steeds houden de mensen zich vast, grijpen de pilaren vast en stutten de deuren tegen Mij!


Maar vanaf het begin heb Ik de lijn vastgesteld,
Een smalle weg die Ik had geplaatst
Temidden van Mijn volk, Israël ...

En in Mijn barmhartigheid openbaarde Ik De Weg
 Die Mijn volk behoort te bewandelen...

Zie, zelfs nu heb Ik een loodlijn
Geplaatst temidden van alle mensen,
Al deze kromme paden rechtmakend ...

Want Ik ben De Heer en Ik verander niet.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_Part_Two#The_Narrow_Way