Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

25/07/2023

Boetvaardig



Het is de boetvaardige man die God zal kennen,
En boetvaardig moeten jullie zijn; sterf dagelijks aan jezelf...

Werp de huid van deze wereld af en wandel met
Met Mij zoals Ik ben, en niet zoals jullie willen dat Ik ben...

Geliefden, werp je zonden af, vertrek haastig van
Verleiding, en wees doof voor de aanklager;
Want Ik zeg jullie de waarheid, het kwaad heeft
Zijn greep op de verlosten verloren...

Hoor daarom Mijn woorden, en doe ze ook;
Geef acht op Mijn spreken, en omhels
Alles wat Ik jullie heb gegeven...

Drink diep van deze beker,
En wordt opnieuw geschapen...

Zegt De Heer, jouw Verlosser.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_Part_Two#Penitent