Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

09/07/2023

De Overwinning


Allen die zich bekeren in Mijn naam, met
Oprecht berouw in hun hart, zijn gered...

Want Ik ben Degene die het voor hen 
Mogelijk maakt om dit te doen...

En hoewel sommigen zijn ingeslapen in de dood,
En anderen worden gedood, zelfs door hun eigen hand,
Ik vraag je, zal de dood het laatste woord hebben?...

IN GEEN GEVAL!
Want Ik zal hen doen opstaan op de Laatste Dag!...

Want Ik heb ze de overwinning geschonken, net zoals
Ik de Overwinning ben, De Eersteling van de dood...

Net zoals degenen die aan Mij zijn gegeven, ook de eersten zullen zijn
Wanneer de roep wordt gegeven...

Zegt De Heer.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_Part_Two#The_Victory