Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

19/07/2023

Het Levende Brood

Heb Ik niet voor een overvloed gezorgd? Heb Ik niet uitgestort en de roep uit laten gaan? Daarom, laat hen die zijn uitgekomen in Mij blijven tot de tijd gekomen is, en ook van dit brood eten. Want Ik zal bij hen zijn, ja, Ikzelf zal bij hen zijn, dichtbij, en zij zullen met Mij gemeenschap hebben in de verborgen plaats. Zij hebben alles wat zij nodig hebben.
Maar laten zij die Mij en Mijn Woord verwerpen, zelfs deze zegen die Ik aan deze generatie heb gegeven, door dorre plaatsen lopen. Want Ik heb hen leeg achtergaten. En zo moeten zij wandelen, zij moeten het pad bewandelen dat zij hebben gekozen, totdat de tijd veranderd is, totdat zij zonder hand gebroken zijn. IK BEN DE HEER.


Daarom zeg Ik opnieuw,
Tot allen die oren hebben om te horen:
Zoek niet de tafel, maar Hij die er aan zit...

Zegt De Heer.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_Part_Two#The_Living_Bread