Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

12/07/2023

Dien Mij Zoals Ik Van Je Heb Gehouden


Uit dit veld heb Ik er een select aantal geroepen om Mijn voorbeelden te zijn; niet volgens hun eigen gerechtigheid, noch door hun eigen kracht of verstand, maar volgens Mijn Woord en door Mijn geest die in hen woont. Dezen hebben alles opgegeven ter wille van hun Herder. Ze volgen Mij overal waar Ik ga. Ze luisteren naar Mijn stem en geven gehoor aan de oproep, en zullen geenszins een ander volgen.


Daarom zullen jullie er ook naar streven Mijn voorbeelden te zijn...

Geliefden, dien Mij zoals Ik jullie heb liefgehad...

En onthoud, wat je ook maar doet
Voor een ander, Je hebt het voor Mij gedaan;
En wat je een ander ook aandoet,
Of het nu in goedheid is of in kwaadaardigheid,
Jij hebt het Mij ook aangedaan...

Zegt De Heer.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_Part_Two
#Serve_Me_As_I_Have_Loved_You