Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

15/03/2023

Samen Wandelen in De Vreugde van De Vader

Gezegend is de man die geeft uit de overvloed van zijn hart. Want zo iemand geeft, wetend in zijn hart dat alles wat hij heeft van Mij is en dat alles wat Ik heb van hem is, gegeven en ontvangen volgens de kennis van Mijn wil voor hen die geloven. Want deze man weet wat het is om Mijn dienaar te zijn. Hij is door niets gebonden, een man die vrijuit wandelt door de hele aarde, de naam van De Heer zijn God zegenend met blijvend vertrouwen.
Degenen die daarom geven uit verplichting kennen niet de vreugde van De Heer, noch de vrijheid die voortkomt uit dienstbaarheid, anderen helpen in Mijn naam.


Maar de dienaar wiens hart opspringt van vreugde
Bij de gedachte aan het wassen van de voeten van de armen,
Die ook gretig de bedroefden opzoekt,
Om hen troost te bieden, weet dat
Wat zij dan ook maar doen voor een ander,
Zij ook voor Mij hebben gedaan.

Want zij kennen Mij en Ik leef in hen.

En samen zullen wij wandelen,
Het goede kiezend en het kwade weigerend,
Tot wij opnieuw samen wandelen in Mijn koninkrijk...

Zegt De Heer.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie