Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

15/03/2023

Oren om te Horen

Een gewillig, nederig hart staat voor Mij open, en iemand die diep verliefd op Mij is, zal Mijn stem horen. Maar is dit niet gelijk, noch zal iedere dienaar Mijn stem horen op dezelfde manier.
Hoor en begrijp: Ik heb gesproken tot Mijn profeten door de generaties heen (want Ik verander niet), en ieder kreeg wat nodig was om Mijn wil te volbrengen onder het volk. Verheugt jullie daarom, Mijn zonen en dochters, want De Allerhoogste is tot jullie nedergedaald! En zie, Ik heb Mijn dienaren laten horen, om wijsheid te ontvangen door de kracht van Mijn eigen geest!


Zie, door het Woord van Mijn mond zullen Mijn geliefden gezegend worden,
De hoogmoedigen nederig gemaakt en de hooghartigen verlaagd.

Want het woord van De Heer keert nooit ledig terug...

Zegt De Heer.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie