Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

08/03/2023

Meer

Ik heb de zon zien opkomen boven de bergen van Israël, ik heb het licht van de maan de valleien van Juda zien verlichten, ik heb zelfs de sterren van de hemelen zien vallen! Maar nog nooit heb ik zo'n wonder gezien, nog nooit heb ik zoiets wonderbaarlijks aanschouwd!
Ik heb een schitterend licht gezien, een volmaakte gelijkenis! Zie, ik ben in het vuur gestapt! Maar in plaats van te branden, ontving ik begrip; en in plaats van mijn wonden, ontving ik genezing in deze vlam!
Wat een wonderlijke en prachtige plek! Zo'n overweldigende, pure liefde in het licht van Zijn glorie, die me verteert waar ik sta, me versterkt als ik neerval, mijn tranen stromen terwijl mijn leven van van mij wijkt! Toch sterf ik niet. Integendeel, de aanwezigheid van De Heer der Heerscharen rijst in mij op!
Is dit de hemel? Ja! Het is Het Koninkrijk! Want voor mij staat de gelijkenis van een man, helder en stralend! Hij wenkt mij! Ik zie de gaten in Zijn handen en in Zijn voeten, terwijl ik naar Zijn open armen toe word getrokken!


Ik verlies mezelf,
Toch voel ik me alsof ik geboren word!
Ik was dood en nu leef ik weer,
De man die ik was vergaat, terwijl Zijn leven binnenstroomt!

En wat kan ik nog meer zeggen?
Wat kan ik nog meer van Hem vragen?...

Alleen dit: MEER!


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie