Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

29/05/2023

Geen Gelijke


Ik ben de Heer, Hij die de hemel heeft uitgespannen en de aarde aan niets heeft opgehangen. Ik ben Degene die al deze werelden heeft geschapen, Hij die ervoor zorgt dat alle dingen zijn. Ik ben Degene die de mens vormde uit het stof van de aarde en hem adem gaf, en hij werd een levende ziel. Zie, Ik sprak al het leven tot bestaan, ja, Ik ben Degene die alle dingen tot bestaan riep, zeggende: "Sta op en verkondig Mijn glorie!" Want de hele schepping gehoorzaamt het geluid van Mijn stem.


Ja, het hele universum verkondigt Mijn glorie!
Want Ik ben Degene die de sterren beval hun lucht
Te schijnen en de sterrenstelsels om hun vorm aan te nemen.

Zie, Mijn stem reikt over het universum,
En eerbied is voor Mij uitgespreid;
Want Ik beveel de heuvels om te buigen en de
Bergen om te worden verlaagd, en het is zo;
Ja, de hele aarde beeft als Ik langskom!

Want Ik ben groot in kracht en Mijn glorie kent geen gelijke!

Aldus gaat de vrees van De Heer voor Mij uit,
En gehoorzaamheid volgt achter Mij aan...

Zegt De Heer.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_Part_Two#No_Equal