Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

01/05/2023

Introductie

    WOORDEN OM NAAR TE LEVEN...


Meer Woorden van Wijsheid
Van De Heer, Onze God en Redder


Voor allen die zich aan Mij hebben toegewijd
Door middel van De Waarheid,
Zij die Mijn woorden hebben herkend
En ze ook doen...

Zij die leeg tot Mij kwamen
Opdat Ik hen zou vullen,
Opdat zij waarlijk aan Mij toegewijd zouden zijn...

Zoals ook Ik Mij aan hen heb toegewijd,
Opdat wij één zouden worden...

Apart gezet in Mijn glorie, voor Mijn glorie,
Tot vreugde van hun Vader in de Hemel...

Zegt De Heer YahuShua.


Zie, Mijn woorden zullen nooit voorbijgaan. Want zoals Ik ben, zo ook is Mijn Woord. Want het gaat van Mij uit, en wordt geopenbaard door Hem Die Waarachtig is, ook wel Het Woord genoemd... Levend... Altijd Zijn kudde voedend met Het Woord, dat geschreven staat voor hun voeding, die ontvangen moet worden door dat deel van Hemzelf dat ook in Mij is, zegt De Heer God. ~ [Uit "Het Woord van Mijn Mond" ~ Deel 7].


Er staat geschreven:

"De mens zal niet leven bij brood alleen,
Maar bij elk woord dat voortkomt
uit de mond van God."

[Mattheüs 4:4]


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_Part_One#Introduction