Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

01/05/2023

Kom, Liefde Wacht Op Je


Kom, allen die Mijn wegen niet kennen; Ik zal het jullie laten zien.

Kom, allen die in de steek gelaten zijn;
Ik zal jullie troosten en jullie onderdak geven.

Kom, allen die verlamd zijn;
Laten we samen rennen en springen van vreugde!

Kom, allen die ongelovig zijn;
Ik zal jullie beker vullen, en zie hoe hij overloopt!

Kom, alle moordenaars;
Zie hoe Ik jullie, en allen die slapen, uit het graf zal opwekken.

Kom, allen die lasteren; Ik zal jullie een nieuwe stem geven;
Neem allen met jullie mee die blind en doof zijn,
Want ook zij zullen zien en horen!

Voorwaar, kom allen die tegen Mij gezondigd hebben, neem Mijn hand!
Ik zal jullie leiden naar de wateren, waar Ik jullie zal wassen,
En waar jullie nieuwe kleren hangen aan de boom
Die groeit naast de stroom.

Kom één, kom allen! Vraag en het zal jullie gegeven worden!
Want alle dingen zijn mogelijk bij God
En geopenbaard door de Zoon...

Zegt de Heer YahuShua.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_Part_One#Come.2C_Love_Awaits_You