Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

08/02/2023

Verheuging Over Mijn Zonen en Dochters

Mijn heerlijkheid wordt geopenbaard in de levens van al Mijn kinderen, ongeacht welk pad ze hebben gekozen, ongeacht hoe ze hebben gewandeld. Ik ken de Mijnen en Ik weet wanneer ieder van hen tot Mij zal komen en hoe ieder van hen in Mij zal komen te wandelen. En hierdoor wordt Ik verheerlijkt, zoals ook een ieder in Mijn heerlijkheid zal delen.
Want voor de een is het als de zoon die zijn vader trouw bleef en zijn erfenis nooit verloor, maar  het zijn hele leven dicht bij zich hield. Maar voor de ander is het als de verloren zoon die uitging en zijn erfenis in de wereld verspilde, maar met veel vreugde werd ontvangen toen hij naar huis terugkeerde.[8] Want degene die trouw was, bleef in de liefde van zijn vader, en zijn vader verheugde zich zijn hele leven over hem; en de ander keerde terug naar de liefde van zijn vader en werd met veel vreugde ontvangen. Maar beiden zullen vanaf die dag samen in het huis van hun Vader wonen, gelijkelijk delend in alles wat Hij voor hen had klaargelegd, voor eeuwig.


Aldus word ik door de één verheerlijkt in hun wandel,
En door de ander in hun terugkeer.

IK BEN DE HEER.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_Part_One
#Rejoicing_Over_My_Sons_and_Daughters