Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

18/02/2023

Een Begeerlijke Eenheid

Zo zegt de Heer tot hen die Hem zoeken: Verblijf je in Mij? Heb je ontvangen van dat wat Ik aanbied? Want zolang iemand zijn hart niet tot rust heeft gebracht en zijn gedachten niet tot bedaren heeft gebracht, zal hij geenszins dat horen wat De Geest spreekt. Hoe zullen zij dan in Mijn wil wandelen, als zij niet in staat zijn te onderscheiden?
Maar ieder die Mij zoekt met heel zijn hart en met heel zijn ziel, zal Mij zeker vinden! En ieder die Mijn wil zoekt, in alle vertrouwen, zal het kennen! En in de geheime plaats van Mijn aanwezigheid zullen wij samen brood breken, afgezonderd van de vele complotten van de boze, weg van het lawaai van deze wereld.


Want dit is waar rustig begrip in overvloed aanwezig is
En de wil van De Heer duidelijk wordt gemaakt...

Waar de gebrokenen vrede ontvangen en elke
Zonde wordt kwijtgescholden in Mijn helende omhelzing;
Waar het hart van elke zoon veilig rust
 In de handen van zijn Vader,
En waar de harten van Mijn dochters worden
Hersteld en opnieuw stralen in Mijn gelijkenis...

Een begeerlijke eenheid, die ieder verlangen 
Van het hart vervuld in Mijn liefde! Zegt De Heer.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_Part_One#A_Desirable_Union