Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

14/02/2023

De Roeping van De Heer Omarmen


Er is geen grotere liefde dan je leven geven voor een ander, en gezegend is degene die de roeping van De Heer met zijn hele hart omarmt. Want een dienaar als deze legt zijn leven elke dag af en draagt zijn kruis achter Mij aan. Bij het ontwaken knielt hij neer aan de voeten van De Heer, met een open hart en open handen. En in deze dienaar verheugt Mijn ziel zich.
Want de dienaren van De Allerhoogste ondersteunen Mijn zaak. En als Mijn liefde wordt uitgestort, vult het de harten van de boetvaardigen, zoals ook Mijn strenge correctie en harde discipline haastig komt over de opstandigen. Want Mijn wegen zijn geen menselijke wegen. Want Ik doe wat goed is voor Mijn kinderen, Ik doe wat het meest nodig is voor ieder van hen, zodat zij tot Mij mogen komen op het voor hun bestemde moment. IK BEN DE HEER.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_
Part_One#Embracing_the_Call_of_The_Lord