Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

09/02/2023

Een Pilaar van Kracht

Mijn vergeving reikt wijd en zijd, en dringt diep door in de harten van hen die tot Mij komen in oprecht berouw. Maar velen van Mijn schapen geloven dat ze boven elke blaam verheven zijn, en daarin vergissen ze zich zeer. Laten daarom al Mijn geliefden wijs worden in Mij, en ook leren te wandelen in Mijn wegen. Want Ik ben een pilaar van kracht voor hen met een lage stand! Ik ondersteun de machtelozen en verstevig de vermoeiden, terwijl Ik de harten van Mijn uitverkorenen vernieuw!


Zie, Ik vul allen die leeg tot Mij komen met
Geest en genade, terwijl zij met Mij het eeuwige leven binnenwandelen!
Voorwaar, zij zullen leven in overvloed ervaren, voor altijd!...

Leven van zo'n soort, dat alleen in Mij gevonden kan worden en Ik ben...

Zegt De Heer.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie