Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

15/10/2023

Vrees Niet

Geliefden, Ik weet wanneer een ieder tot Mij zal komen, Ik ken elke beproeving en tegenspoed. Roep daarom Mijn Naam aan in deze tijd van duisternis, in deze tijd van grote onheil en angst. Houd stand door al deze tranen heen, houd vol in deze tijden van benauwdheid.

Vrees niet, want Ik heb de wereld overwonnen;
Ik bezit de sleutels van de dood en Sheol,
En het Boek des Levens ligt 
Veilig in Mijn rechterhand...

Niemand kan je van Mijn liefde stelen;
Niemand kan je uit Mijn hand plukken;
Niemand kan afbreken wat Ik heb ingeënt...

Want Ik ken je zoals je bent en zoals je zult zijn,
Bij Mij waar Ik ben...

Zegt De Heer YahuShua.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_Part_Two#Fear_Not