Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

11/10/2023

Trouw


Iemand die Mij echt liefheeft, spreekt over Mij,
En blijft trouw te allen tijde en in ieder seizoen;
En iemand die Mij boven alles stelt, heeft hun geliefden
Laten zien wie op de eerste plaats komt,
En wat trouw werkelijk is...

Want er is geen ware liefde buiten Mij;
Noch kan iemand trouw blijven tenzij
Zij van Mij hebben ontvangen...

Daarom is spreken over Mij in 
Gezelschap van anderen hen liefhebben...

En Mij verloochenen in gezelschap van anderen
Is om hen haten, waarbij jullie ook
Onthuld hebben dat je comfort van meer
Belang is dan De Waarheid, en het bewaren van
De vrede belangrijker dan hun leven...

Zegt De Heer YahuShua.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_Part_Two#Faithful