Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

10/10/2023

Impasse

Wanneer Mijn dienaren tot een impasse komen in Mijn Woord, volgens hun eigen begrip, wat is dan hun reactie? Ze gaan door, zonder belemmering of twijfel.
Want hun relatie met De Auteur is intiem, hun vertrouwen zonder voorbehoud. Aldus blijven ze in vrede en wachten op De Heer voor het licht van inzicht, wetende in hun hart dat ieder woord waar is, klaar om de geest van het Woord te ontvangen, niet struikelend over de letter ervan.
En totdat Mijn volk stevig op dit uitgangspunt is gevestigd, zullen ze afgeschrikt blijven, strevend om te zien maar nooit volledig begrijpend, zich inspannend om te horen maar dof van gehoor blijvend.


Aldus voor Mijn wijze en trouwe dienaren,
Worden alle barrières verwijderd...

Want hun vrede is in de wetenschap dat,
IK BEN WIE IK BEN, hoewel ze nog
Aan het begin staan, niet in staat het einde te zien...

Een erfgenaam van alles zal Ik aan hen openbaren
Wanneer de volheid van de tijd is aangebroken...

Zegt De Heer.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_Part_Two#Impasse