Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

10/09/2023

Op Het Juiste Moment


Ik heb een grote wijngaard, met veel druiven. Ik heb gezorgd voor zowel de vroege als de late regen en heb elke wijnstok verzorgd en gesnoeid met vaste handen en tedere vingers. Toch verdorren er velen, terwijl anderen niet produceren, en weer anderen traag rijpen.
Ik heb geduldig gewacht en Mijn wijngaard onderhouden, en alles gedaan wat nodig was om een goede oogst voort te brengen, en nu is het tijd om te oogsten. Maar Ik zeg jullie duidelijk, het zal een zeer geringe oogst zijn, een zeer kleine opbrengst, want weinigen zijn tot rijpheid gekomen. Dus moeten ze blijven om te rijpen op hun juiste moment.


En hoewel de winden ruw zullen zijn
En de regens zeldzaam, zie, zelfs
Allerlei plagen zullen komen,
Ik moet ze niet verzamelen
Tot hun juiste moment...

Zegt De Heer.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_Part_Two#In_Due_Season