Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

10/09/2023

Gaven van de Geest


Ik roep Mijn dienaren uit hun midden,
Ik stel ieder ambt aan, en IkZelf
Tel hun stappen voor hen uit...

Want Mijn gaven worden gegeven door De Geest,
En moeten ook in Mij ontvangen worden...

Ze kunnen in geen geval worden opgeëist,
Noch zal iemand op aarde ze toewijzen...

Want alleen zij die in verbondenheid zijn met
De Messias zijn in staat erin te wandelen...

Zegt De Heer.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_Part_Two#Gifts_of_the_Spirit