Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

14/09/2023

Ik Ben Genoeg

Geliefden, jullie zijn bezorgd, maar IK BEN HEM;
Jullie wenen, maar IK BEN HEM;
Jullie struikelen, maar IK BEN HEM;
Jullie harten verscheuren en breken over
Al dit leed, maar IK BEN HEM...

Jullie worstelen en zijn in beroering,
Jullie voelen je verloren, maar IK BEN HEM;
Jullie grijpen naar de wind en hebben
Geen begrip, maar IK BEN HEM...

Jullie worden vervolgd door degenen
Van wie je houdt, maar IK BEN HEM;
De wereld haat je, maar IK BEN HEM;
Alles wat jullie hebben gaat voorbij, maar IK BEN HEM;
De dood komt om je mee te nemen in duisternis,
Maar IK BEN HEM!

Begrijpen jullie het niet? IK BEN GENOEG!
Degene die ziet, Degene die weet!
Ongeacht de tijd of het seizoen,
In ieder moment van je leven, IK BEN HEM!...

Zegt De Heer YahuShua.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_Part_Two#I_Am_Enough