Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

23/11/2023

De Enige Trouwe en Ware Getuige


Ik heb het geschreven op stenen tafelen
En binnenin het hart van de mens, en in
De bladzijden van Mijn Boek is het duidelijk gemaakt;
Aldus zijn zij zonder excuus...

Want Ik alleen ben God, De Rechtvaardige...

Ik alleen ben heilig, rechtvaardig en goed;
Ik alleen heb het goede van het kwade gescheiden;
Ik alleen heb De Wet opgesteld
En defineer wat zonde is;
Zie, Ik ontmasker de duisternis en breng
Alle verborgen dingen in het licht...

Want Ik alleen zit als Rechter,
De Enige Trouwe en Ware Getuige...

Zegt De Heer.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:
_Part_Two#The_Only_Faithful_and_True_Witness