Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

12/11/2023

De Perfecte Weerspiegeling

Buiten Mij is er geen wijsheid! Buiten De Heilige is er geen leven! Buiten De Wijnstok zijn er geen takken!
Zie, de bladeren verdorren en de vruchten zijn neergeworpen, want de mensen hebben geen gunst bij God. Aldus moet elke dorre tak worden afgebroken en in het vuur worden geworpen, alle verdorven vrucht moet worden achtergelaten en vertrapt.
Want de tempel van God heeft zijn vorm verloren, zijn sierlijkheid is verdwenen, elke kamer is leeg. Want het hart van de mens is ledig, zijn gelaat onverzettelijk. Aldus is de hoogmoed van de mens een kloof geworden, zowel diep als breed.


Bekeer daarom, en ontvang van Mij
Zoals Ik ben, en niet zoals je wil dat Ik ben,
Opdat je werkelijk opnieuw geboren mag worden.

Want Ik ben de perfecte weerspiegeling van De Vader,
Het beeld van De Onzichtbare God...

Ik ben gestorven, zie, Ik ben opgestaan,
En door Mijn leven ben je gered;
Opdat jij de perfecte weerspiegeling
 Van Mij mag worden, De Enige
In wie eeuwig leven is...

Zegt De Heer.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie
https://www.thevolumesoftruth.com/Words_To_Live_By:_Part_Two#The_Perfect_Reflection