Sample Text

Disclaimer / Let op:

1. De volgende vertalingen van De Brieven van God and Zijn Christus zijn niet 100 % accuraat, omdat vele woorden in het Engels erg moeilijk te vertalen zijn naar het Nederlands. Hoewel wij geloven dat deze vertalingen de geest van Het Woord dragen, en vele malen beter zijn dan computer-gegenereerde vertalingen van de Brieven.
2. Deze site geeft niet alle Brieven van God and Zijn Christus weer, maar is een selectie van Brieven gekozen door de vertaler. Voor alle originele Brieven, zie: www.TheVolumesofTruth.com


Copyright © 2004-2024 ~ Alle Rechten Voorbehouden.

06/04/2023

Genezing door Geloof

Oprecht geloof is geloven dat IK BEN WIE IK BEN, en dat Ik in staat ben om het uit te voeren. Geloof kan op geen enkele manier worden verkregen, noch kan men het vastgrijpen met menselijke middelen.

Want er zijn werken zonder geloof, die dood zijn, en een geloof dat werken heeft, dat ook dood is. Maar jouw geloof kwam door Mijn werken, die je in staat stelden te geloven dat IK BEN WIE IK BEN. En alle goede werken die uit jouw voortkomen, zijn ook Mijn werken.
Daarom, als iemand genezen wil worden in overeenstemming met Mijn wil, moet diezelfde persoon zich overgeven aan Mij en Mijn wil, en geen moeite doen om zijn geloof te vergroten door menselijke kracht als middel om een gewenst doel te bereiken.


In plaats daarvan berusten zij...

Wetende dat alle dingen gedaan zullen worden
In hun juiste tijd en seizoen,
In overeenkomst met de liefde
Van hun Vader in de hemel...

Twijfelend aan niets...

Zegt De Heer.


Vertaald uit het engels, enkele spel/vertaalfouten voorbehouden. Voor het origineel, zie